Στοματική υγιεινή.

 

 

Δραστηριότητες:

Αντιστοίχηση εικόνας –λέξης (οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα, οδοντικό νήμα, δόντι).

Παίξαμε με σύνθετες  λέξεις όπως δόντι + γιατρός, δόντι + νήμα κ.α.

Ομαδική εργασία με το στόμα και τα 20 νεογιλά δόντια.

Ατομική κατασκευή οδοντοστοιχίας με πλαστελίνη και φασόλια.

Βούρτσισμα των δοντιών στο σχολείο.

Κολάζ με υγιεινές τροφές που κολλήσαμε στο χαρούμενο δοντάκι και ανθυγιεινές τροφές στο λυπημένο δοντάκι.

Εκμάθηση του τετράστιχου:

Πάρε ποντικέ το δόντι μου και δώσ΄μου σιδερένιο

να ροκανίζω σίδερα, να τρώω παξιμάδι.

Επίσκεψη οδοντιάτρου στο σχολείο μας όπου μας μίλησε για τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών, τις τροφές που πρέπει να τρώμε και μας έδωσε οδηγίες για γερά δοντάκια.

Κι εμείς για να την ευχαριστήσουμε της χαρίσαμε μία ωραία ανθοδέσμη (κατασκευή των παιδιών).

Μας περίμενε και μία ευχάριστη έκπληξη!!!

Δεχτήκαμε μήνυμα από το ταχυδρομείο σταλμένο από τη νεράιδα των δοντιών.

Τα παιδιά ενθουσιασμένα διακόσμησαν την εικόνα και την πήραν στο σπίτι τους.

 

Advertisements