Η αμυγδαλιά.

Ρώτησαν την αμυγδαλιά αν υπάρχει Θεός και η αμυγδαλιά άνθισε.

(Ν.Καζαντζάκης)

Δραστηριότητες για την αμυγδαλιά:

Συζητήσαμε για το δένδρο και τους καρπούς της.

Μιλήσαμε για τη διατροφική αξία του καρπού, για τις βιταμίνες που έχει αλλά και το φώσφορο που βοηθάει να έχουμε υγιή δόντια και κόκαλα.

 Αγγίξαμε και μυρίσαμε τα λουλούδια της.

Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια

Αίνιγμα:

Είτε κοπελούδα

είτε μια παιδούλα

μια φορά το χρόνο

 ντύνομαι νυφούλα.

Γλωσσοδέτης:

Έχω μια μυγδαλιά.που κάνει μύγδαλα,

τσίγδαλα.μυγδαλοτσιγδαλότσιγλα.

Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Βαν Γκογκ με την αμυγδαλιά και τον ζωγραφίσαμε κι εμείς.

Διαχωρίσαμε τα αμύγδαλα από τα καρύδια και τα βάλαμε σε κύκλους.

Στο πάτωμα τοποθετήσαμε αριθμούς και τα παιδιά καλούνταν να βάλουν τόσα αμύγδαλα όσα και ο αριθμός.

Παρακολουθήσαμε το βίντεο με τον μύθο της αμυγδαλιάς.

Εικαστικά:

Στολίσαμε κλαδιά αμυγδαλιάς με ποπ κορν

και κλαδιά με γκοφρέ χαρτί σε μπαλάκια

Ακούσαμε το τραγούδι: ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά (σε στίχους Γ. Δροσίνη)

Παρακολουθήσαμε την ιστορία: Η μυγδαλιά και το φεγγάρι

Και αφήσαμε για το τέλος το καλύτερο!

Φτιάξαμε με τα αμύγδαλα σοκολατάκια, τα λεγόμενα βραχάκια.

Συγκεντρώσαμε τα υλικά

και προχωρήσαμε στην εκτέλεση της συνταγής

Σε λίγη ώρα τα βραχάκια μας ήταν έτοιμα

Τα αγόρια ως ιππότες, θέλησαν να κεράσουν τα κορίτσια

η απόλαυση φαίνεται στα πρόσωπά τους

και είναι μεγάλη γιατί είναι δικά τους δημιουργήματα.

Advertisements